Frakt

Alla Doglyness produkter i Sverige skickas spårbart, tryggt och säkert. Vi skickar med DHL eller Postnord.

Viktiga noteringar Skicka Direkt.

  • Observera att vi inte levererar till postboxar; vi ber dig vänligen att ange en fysisk adress med e-post och telefonnummer.
  • Doglyness Sweden erbjuder inte omdirigering av paket, upphämtning eller återbetalningar för varor som har levererats till hotell eller andra temporära platser.
  • Avbokningar eller justeringar av order är inte möjligt efter att ordern har placerats.
  • Observera att importavgifter för länder utanför EU inte ingår.
  • Doglyness levererar endast på arbetsdagar (måndag till fredag, med undantag för bankhelger). Beställningar som läggs under helgen kommer att behandlas följande arbetsdag.

Fraktkostnader och leverans

Vänligen tillåt 1-2 arbetsdagar för att din beställning ska bearbetas. När beställningen har skickats kommer du att få en spårningslänk via e-post, och du kan förvänta dig att få din beställning enligt följande tidsram. Observera att leveranstiderna är uppskattade.

Sverige

  • Frakt: Upp till 1kg: 74kr. Över 1kg: 109kr.
  • Leveranstid: 2-4 arbetsdagar

Skandinavien - Danmark, Norge 

  • Fast avgift 122kr
  • Leveranstid 2-5 dagar

Finland och Åland

  • Fast avgift 122kr
  • Leveranstid 2-5 dagar

Tull, avgifter och skatter

Doglyness Sweden skickar produkter inom Sverige samt till de Nordiska länderna (ej Grönland & Färöarna).

  • Doglyness Sweden ansvarar inte för några extra avgifter som kan uppkomma. Alla eventuella tullar och skatter är kundens enskilda ansvar. 
  • Doglyness Sweden är inte ansvarig för några förluster, skadade produkter eller återbetalning av fraktkostnader.

Skador

Om ditt Doglyness-paket anländer skadat på grund av frakt ber vi dig spara  fraktkartongen samt alla  Doglyness-produkter du mottagit. Skicka ett e-postmeddelande till info@doglyness.se inom 5 arbetsdagar efter att du mottagit varorna och meddela oss skadan.

När paketet har lämnat vårt lager är fraktleverantören ansvarig för frakten. Vi ansvarar inte för paket som har gått förlorade eller stulits under transporten/vid ankomsten. Vi råder dig vänligen att lämna in en reklamation via kurirens webbplats. Om de inte kan erbjuda dig en lösning kan du kontakta oss på info@doglyness.se efter att reklamationen har gjorts, så ska vårt team göra vad de kan för att hjälpa dig. 

Vi strävar efter att erbjuda den bästa shoppingupplevelsen som möjligt och uppskattar din förståelse i dessa frågor. Tveka inte att kontakta oss om du har ytterligare frågor eller funderingar.